Nieuw Vakantiemagazine: Ronse, de smaakmaker van de Vlaamse Ardennen

vakantiegids

Nieuw magazine met een wervend karakter

In 2018 lanceerde Toerisme Ronse de meertalige toeristische website www.visitronse.be.
Vandaag stelt de dienst toerisme met veel trots het nieuw vakantiemagazine: “Ronse, De smaakmaker van de Vlaamse Ardennen” voor. Naast het online gegeven: website, facebook, Instagram blijft de toeristische brochure een onmisbaar middel in de toeristische communicatie.

Het nieuw magazine heeft een wervend karakter: het zet potentiële bezoekers aan om onze stad te komen ontdekken. Maar we kunnen de toeristische publicatie ook inzetten als bezoekersgids eens de toeristen ter plaatse zijn. Het magazine telt maar liefst 52 pagina’s maar is door het handig formaat zeer praktisch in gebruik. De brochure is thematisch opgebouwd, de titels zijn sterke smaakmakers en de professionele foto’s zetten je aan om de brochure ook effectief te lezen.

Middenin de brochure kunnen toeristen een handig stadsplan terugvinden die ze kunnen uitscheuren. Een uitgestippelde wandelroute en zes waardevolle bonnen vervolledigen het plan.

Het vakantiemagazine bieden we ook interactief en digitaal aan op onze toeristische website. Lezers kunnen op die manier het magazine op een aangename en verrassende manier ontdekken. De digitale brochure gaat de dienst toerisme binnenkort actief promoten naar haar diverse toeristische partners en uiteraard ook naar de bezoeker.
Bekijk ze hier.

Het magazine werd op 25.000 exemplaren gedrukt en zal efficiënt en doelgericht verspreid worden via verschillende kanalen: horeca, logies, diensten toerisme, musea, toeristische ambassadeurs, toeristische attracties, bezoekerscentra, enz.
Maar liefst 22 eetgelegenheden en 16 logies adverteerden in ons vakantiemagazine, dit bewijst zonder enige twijfel dat de samenwerking met de sector goed zit en we terecht “De Smaakmaker van de Vlaamse Ardennen” zijn!

Bestel het vakantiemagazine via de webshop van de stad.